Середа, 01.05.2024, 23:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Зарожненський навчально-виховний комплекс

Публічна інформація

 ШТАТНИЙ РОЗПИС

станом на "01" вересня 2021   року КЗ " Зарожненський ліцей"  Чугуївської міської ради

Затверджую штат в кількості штатних одиниць 34,95

Кількість класів 10  із місячним фондом заробітної плати 87488,48 грн.

Кількість учнів 78

Кількість дитячих груп 1

Кількість дітей 20

Начальник  відділу освіти Проценко М.В.

Постанова КМУ № 731 від 16.09.15р " 05 " вересня 2017р. Надбавки Доплати

Назва посади Кількість штатніх одиниць

Посадовий оклад Тар. розряд Всього по посадових окладах

Вислуга років За перевірку зошитів Класне керівництво

За звання 20% за престиж

10% миючі засоби. Інші доплати

За підручники 5% 40% за нічні часи 10% за ведення документації кухарів 50% 5%за складність 10% за діловодство

Фонд зарплати за місяць

Директор 1 2297,00 13 2297,00 689,10 459,40 3445,50

Заступники з навчальної роботи 0,5 2182,00 -5% 1091,08 109,11 218,22 1418,41 навчально-виховної роботи 0,5 2067,00 -10% 1033,65 310,10 206,72 1550,47

Педагог-організатор 1 1751,00 9 1751,00 525,30 350,20 2626,50

Музичний керівник 0,25 1558,00 7 389,50 77,90 467,40

Бібліотекар 0,5 1660,00 8 830,00 83,00 41,50 954,50

Завідувач господарством 0,5 1558,00 7 779,00 779,00

Секретар-друкарка 1413,00 5 141,30 141,30

Медична сестра 0,75 1751,00 9 1313,25 393,96 1707,21

Робітник з комплексного 1 1413,00 5 1413,00 1413,00 обслуговування і ремонту будин.

Прибиральник службових 1,5 1383,00 2 2074,50 207,45 2281,95 приміщень

Сторож 2 1378,00 1 2756,00 828,00 3584,00

Двірник 0,5 1378,00 1 689,00 689,00

Кухар 1,5 1393,00 3 2089,50 2089,50

Оператор пральних машин 0,25 1383,00 2 345,75 345,75

Надбавки Доплати Назва посади Кількість штатніх одиниць Посадовий оклад Тар. розряд

Всього по посадових окладах Вислуга років За перевірку зошитів Класне керівництво

За звання 20% за престиж 10% миючі засоби.

Інші доплати За підручники 5% 40% за нічні часи 10% за ведення документації кухарів 50% за складність 10% за діловодство

Фонд зарплати за місяць Машиніст(кочегар) котельні 2 1378,00 1 2756,00 828,00 3584,00

Помічник вихователя 1,15 1413,00 5 1624,95 141,30 1766,25

Вихователь 0,9 1751,00 9 1575,90 315,18 315,18 2206,26

Вихователь 0,9 1660,00 8 1494,00 298,80 1792,80

Підсобний робітник 1 1378,00 1 1378,00 1378,00

Вчителі 17,25 1954,38 33712,93 7927,48 1653,91 2278,66 720,35 6886,80 87,55 53267,68

Всього: 34,95 1756,63 61394,01 10353,23 1653,91 2278,66 720,35 8813,22 348,75 41,50 1656,00 0,00 0,00 228,85 87488,48

Директор Скляренко Л.П.

Головний бухгалтер Летуча О.М.

Економіст Шляхта Л.Г.

                                                                                                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                                                                                                                  Наказ КЗ "Зарожненський ліцей" 23 жовтня 2021 №108

                                                            ІНСТРУКЦІЯ щодо процедури подання та розгляду запиту на інформацію

1. Запит на інформацію – це прохання особи (фізичної, юридичної) до КЗ" Зарожненський ліцей"  надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

2. Запитувачі інформації мають право звернутися із запитом на інформацію в усній або письмовій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

3. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.

4. Запит на інформацію подається на ім'я директора ліцею  в довільній формі або шляхом заповнення встановленої закладом форми.

5. У запиті на інформацію повинно обов'язково бути зазначено:

5.1. Прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи (у разі колективного запиту – певної особи, якій надано право звертатися та отримувати інформацію) або повне найменування юридичної особи;

5.2. Поштова адреса або адреса електронної пошти фізичної або юридичної особи;

5.3. Номер домашнього, робочого або мобільного телефону – якщо такий є;

5.4. Загальний опис інформації або вид, назва, реквізити чи зміст документу, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

5.5. Спосіб отримання відповіді: поштою (вказати поштову адресу), факсом (вказати номер факсу), електронною поштою (вказати адресу електронної пошти);

5.6. Підпис і дата, якщо запит подається письмово

. 6. У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості, тощо) запитувач не може надати поштовий запит самостійно, його оформляє на встановленій закладом формі заступник директора з навчально-виховної роботи, в обов'язки якого входить забезпечення доступу запитувачів до публічної інформації (далі – відповідальна особа), при цьому даний спеціаліст обов'язково зазначає в запиті своє прізвище, ім'я та по батькові, контактний телефон і надає запитувачу копію запиту.

6.1. Запити на інформацію надаються в робочі дні з понеділка по четвер з 08.00 годин до 17.00 годин, у п'ятницю – з 08.00 годин до 16.00 годин, без перерви.

6.2. За поштовою адресою: Зарожненський навчально-виховний комплекс, провул. Шкільний, 2 , с. Зарожне , Чугуївський район, Харківська обл., 63511

6.3. факсом за номером: (05746) 75-2-49 6.4.По телефону за номером: (05746) 75-2-49 6.5.Особисто в учительській (провул.Шкільний, 2 с. Зарожне )

7. Відповідальна особа реєструє запит в Журналі обліку запитів на інформацію, про що робить відповідну відмітку у запиті, зобов'язана надати відповідь на запит на інформацію запитувачу не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

8. Якщо запит на інформацію стосується інформації, яка необхідна для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів в шкільній їдальні, надзвичайних подій у закладі, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь на запит має бути надана не пізніше 48 годин з часу отримання запиту. У такому разі запитувач повинен надати обґрунтоване клопотання про термінове опрацювання запиту.

9. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, НВК може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів. Про продовження строку НВК повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту з обґрунтуванням такого продовження.

10. Інформація на запит надається безкоштовно. У разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більше 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.

13. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності навчально-виховного комплексу, його посадових осіб до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

                                                                                                                                                                                                                                             

 

                                                                                                                                                                                                                                Додаток 1 до наказу Зарожненського НВК 29.09. 2018 № 138

                                                                                      Номенклатура справ на 2018 рік 

01-01 Організація системи управління закладом 

Урядові та галузеві документи про загальну середню освіту (укази, постанови, доручення, накази, інструкції, рішення колегії, вказівки Міністерства освіти і науки України тощо) (копії) Доки не мине потреба Директор

01-02 Накази начальника районного відділу освіти з основної діяльності (копії) Доки не мине потреба Директор

01-03 Накази директора навчально-виховного комплексу з основної діяльності До ліквідації організації ст. 16а Директор

01-04 Статут навчально-виховного комплексу та зміни до нього До ліквідації організації ст. 30 Директор

01-05 Інструкція з питань діловодства у навчально-виховному комплексі До ліквідації організації ст. 20а Директор

01-06 Колективний договір, укладений між адміністрацією навчально-виховного комплексу та трудовим колективом До ліквідації організації ст.395-а Дирек тор

01-07 Правила внутрішнього трудового розпорядку 1 рік1 ст. 397 1 Після заміни новими Директор

01-08 Протоколи оперативних нарад при директорові навчально-виховного комплексу 5 років ст. 13 Директор

01-09 Протоколи засідань педагогічної ради 10 років ст. 14а завуч

01-10 Протоколи засідань Ради навчально-виховного комплексу 10 років ст. 14а завуч

01-11 Протоколи загальних зборів трудового колективу До ліквідації організації ст.12а Голова ПК

01-12 Протоколи загальношкільних батьківських зборів До ліквідації організації ст. 12а ЗДВР

01-13 Річні плани роботи навчально-виховного комплексу 5 років ст. 157а Директор

01-14 Приймально-здавальні акти з усіма додатками, складені в разі зміни директора навчально-виховного комплексу До ліквідації організації ст. 45а Директор

01-15 Паспорт навчально-виховного комплексу 1 рік ст. 541 Після заміни новими Директор

01-16 Документи (протоколи, акти, доповідні записки, звіти, довідки) про перевірку виконання колективного договору 10 років ст. 396 Голова ПК

01-17 Документи (ліцензії, книги реєстрації, звіти, обґрунтування, подання тощо) з ліцензування навчального закладу До ліквідації організації ст. 48 Дирек тор

01-18 Документи (атестати, протоколи, рішення, звіти, книги реєстрації тощо) з державної атестації навчально-виховного комплексу До ліквідації організації ст. 48 Дирек тор

01-19 Документи (акти, доповідні записки, довідки) тематичних та контрольних перевірок окремих напрямів діяльності навчально-виховного комплексу вищестоящими установами 5 років ст. 77 Дирек тор

01-20 Контрольно-візитаційна книга 3 роки після закінчення книги Строк зберіган-ня встановлено на засіданні ЕПК Держархіву Харківської області (протокол від 23.02.2012 № 2) завуч

01-22 Листування з відділом освіти Чугуївської районної державної адміністрації 5 років, ст. 22 Директор

01-23 Листування з організаціями та установами з основної діяльності 5 років, ст. 23 Дирек тор

01-21 Журнал реєстрації наказів директора навчально-виховного комплексу з основної діяльності До ліквідації організації ст. 121а Директор

01-24 Журнали реєстрації прийому відвідувачів директором, заступниками директора навчально-виховного комплексу 3 роки ст. 125 Директор

01-25 Журнал реєстрації вхідної документації 3 роки ст. 122 завуч

01-26 Журнал реєстрації вихідної документації 3 роки ст. 122 завуч

01-27 Журнал реєстрації телефонограм 1 рік ст. 126 завуч

01-28 Журнал реєстрації протоколів нарад при директорові 3 роки ст. 1034 Директор

01-29 Журнал реєстрації протоколів засідань педагогічної ради навчально-виховного комплексу До ліквідації організації ст. 121а завуч

01-30 Журнал реєстрації протоколів засідань Ради навчально-виховного комплексу До ліквідації організації ст. 121а завуч

01-31 Журнал реєстрації протоколів загальних зборів колективу До ліквідації організації ст. 121а Голова ПК

01-32 Книга обліку педагогічних працівників 50 років Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000 № 240 Директор

01-33 Книга обліку наслідків внутрішнього контролю 5 років Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000 № 240 завуч

01-34 Зведена номенклатура справ навчально-виховного комплексу 5 років ст.112-а Після заміни новою та за умови складен-ня зведених описів справ школи Директор

02. Організація системи шкільної освіти

02-01 Накази директора навчально-виховного комплексу щодо руху учнів 75 років ст. 16б Директор

02-02 Річний навчальний плани навчально-виховного комплексу До заміни новим ст. 552 завуч

02-03 Оперативні плани з усіх напрямів діяльності дошкільного підрозділу навчально-виховного комплексу Доки не мине потреба ст.162

02-04 Індивідуальні плани працівників 1 рік ст.161

02-05 Річні статистичні звіти з усіх основних видів діяльності навчально-виховного комплексу До ліквідації організації ст. 302б Директор, завуч

02-06 Річні статистичні звіти з фізичної культури та спорту До заміни новими ст. 302б Уч.ф/в

02-07 Особові справи дітей та учнів (заяви, анкети, довідки тощо) 3 роки1 ст. 494б 1 Після закінчення або вибуття

02-08 Алфавітна книга запису дітей та учнів 10 років1 ст. 525є

1 За відсутності наказів про зарахування, відрахування, випуск, а також особових справ – 75 років Дирек тор

02-09 Списки дітей від народження до 6 років згідно з територією обслуговування До заміни новими Строк зберігання встановлено на засіданні ЕПК Держархіву Харківської області (протокол від 06.03.2011 №2) Дирек тор

02-10 Документи (довідки, плани, звіти тощо) експертиза рівнів досягнень дітей (6-й рік життя) відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти 5 років ст. 298

02-11 Відомості й виправдальні документи про причини пропуску занять учнями 1 рік ст. 592 завуч

02-12 Документи (довідки, звіти, інформації тощо) про працевлаштування випускників навчально-виховного комплексу 3 роки ст. 603 завуч

02-13 Документи (заяви, доповідні, довідки тощо) до наказів щодо руху учнів 5 років ст. 44б Дирек-тор

02-14 Документи (інформації, довідки, висновки тощо) щодо забезпечення профільного навчання в навчально-виховному комплексі 5 років ст. 542б

02-15 Документи (протоколи експертиз, звіти, довідки, інформації тощо) щодо організації роботи з питань закінчення навчального року, проведення державної підсумкової атестації та випуску учнів 5 років ст. 298 завуч

02-16 Документи (копії наказів, інформації, довідки, звіти тощо) щодо охоплення навчанням дітей шкільного віку 5 років ст. 298

02-17 Документи (копії наказів, листи, інформації, довідки, звіти) щодо організації дошкільної підготовки дітей 5 років ст. 298

02-18 Документи (копії наказів, інформації, довідки тощо) з питань організації індивідуального навчання 5 років ст. 298

02-19 Документи (копії наказів, листи, інформації тощо) щодо проведення навчальних екскурсій та навчальної практики 1 рік ст. 587 завуч

02-20 Документи (подання, звіти, інформації тощо) щодо участі випускників загальноосвітніх навчальних закладів у зовнішньому тестуванні 5 років ст. 298

02-21 Документи (положення, протоколи, звіти тощо) щодо проведення Спартакіад, спортивних змагань, свят тощо 5 років ст.64б

02-22 Документи (копії наказів, плани, інформації, звіти тощо) щодо організації відпочинку та оздоровлення дітей 5 років ст. 303, ст. 794 ЗДВР

02-23 Документи (заяви, оголошення в газеті, довідка з міліції, заявка на передрук тощо) про видачу дублікатів атестатів про повну загальну середню освіту та свідоцтв про базову загальну середню освіту 5 років ст. 132 Дирек-тор

02-24 Книга обліку та видачі Похвальних листів і Похвальних грамот 10 років після закінчення книги Строк зберігання встановлено на засіданні ЕПК Державного архіву Харківської області (протокол від 23.02.2012 № 2) Дирек-тор

02-25 Книга обліку видачі золотих та срібних медалей 15 років після закінчення книги Строк зберігання встановлено на засіданні ЕПК Державного архіву Харківської області (протокол від 23.02.2012 № 2) Дирек-тор

02-26 Книга обліку і видачі свідоцтв про базову загальну середню освіту та атестатів про повну загальну середню освіту 75 років ст. 531а Дирек-тор

02-27 Книга аналізу рівня знань дітей кожної вікової групи 3 роки ст. 122 завуч

02-28 Класні журнали 5 років ст. 590 завуч

02-29 Журнал реєстрації наказів щодо руху учнів 75 років ст. 121б Дирек-тор

02-30 Журнал обліку роботи гуртків, факультативів 5 років ст. 630 ЗДВР

02-31 Журнал обліку пропущених і заміщених уроків 5 років ст. 630 завуч

02-32 Журнал обліку робочого часу вчителів під час канікул 5 років ст. 630 завуч

02-33 Журнал обліку робочого часу працівників дошкільного підрозділу 5 років ст. 630 завуч

02-34 Журнал обліку робочого часу обслуговуючого персоналу 5 років ст. 630 Тугай К.І.

02-35 Журнал комплектації дітей по групах 3 роки ст. 122

02-36 Журнал щоденного відвідування дітьми груп 5 років ст.590 Тугай О.А.

02-37 Номенклатура справ з організації системи шкільної освіти (витяг) 3 роки 1 ст.112в

1 Після заміни новою та за умови передавання справ до архівного підрозділу школи

 

На виконання листа Міністерства освіти та науки України

Звітність щодо фінансових надходжень та витрат закладу за 2017-18навчальний рік

У 2017 \18 навчальному році до закладу надійшли кошти :

Бюджетні – 15058,00 грн.

Спонсорські : 90160,00 грн

Батьківські: 36515,00 грн

Були використані:

Заміна 3-х вікон на енергозберігаючі – 12 000грн

Заміна 10-ти дверей – 6350,00грн

Встановлення підвісної стелі – 25 000 грн

Заміна шпалер на І поверсі- 6 800грн

Заміна лінолеуму в учительській- 4750 грн.

Заміна меблів в учительській- 10 000грн

Косметичний ремонт класних кімнат- 11000грн

Покраска підлоги в коридорах та інших шкільних приміщеннях- 7500грн

Заміна стендів -10000грн.

Ремонт шкільного ганку – 2170 грн.

Бетонування відмосток – 15000 грн

Канцтовари - 3620,00 грн

 Господарчі потреби - 5160,00 грн

Поїздки, екскурсії, олімпіади- 8545,00 грн.

 

Придбано:

Посуд – 4000 грн

Мийка для посуду – 4800

Сушки для посуду- 6400грн

Холодильник – 8450грн

Штори -2800грн

Килимок в дошкільну групу – 2160 грн

Загальна сума: 142 023 грн

Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0