Середа, 01.05.2024, 23:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Зарожненський навчально-виховний комплекс

PISA 2017

PISA 2017 мета, завдання та особливості дослідження
 

Нормативно-правові документи

Розпорядження КМУ від 04.02.2016 №72-р «Деякі питання участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018»

Наказ МОН України від 23.02.2016 №149 «Про організацію та проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 в Україні»

Наказ МОН України від 26.01.2017 №100 «Про підготовку в 2017 році до проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 в Україні»

Наказ ДНіО ХОДА від 11.04.2016 №142 «Про організацію та проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 в Харківській області»

 Мета PISA – оцінювання рівня володіння 15-річними особами компетентностями, необхідними для повноцінної участі в житті суспільства, а також надання країнам даних для прийняття важливих рішень у галузі освіти

 Завдання дослідження

  • оцінити функціональну грамотність 15-ти річних учнів за окремими напрямами
  • з'ясувати фактори, що впливають на результати навчання учнів
  • виявити динаміку результатів порівняно з минулими роками

Організація дослідження в Україні

Здатність особи до широкого розуміння тексту, пошуку нової інформації, її відтворення та використання, інтерпретації змісту й формулювання власних умовиводів, осмислення й оцінювання змісту та форми тексту, а також зацікавленість читанням із метою підвищення рівня знань, досягнення особистісних цілей, розвитку власного потенціалу й активної участі в житті суспільства

Читацька грамотність

Здатність особи до визначення й усвідомлення ролі математики в сучасному світі, надання добре обґрунтованих суджень, уміння використовувати математику в особистих цілях і в суспільному житті.

Виокремлено такі підрозділи, як простір і форма, зміни й взаємозалежності, кількість і невизначеність

Математична грамотність

Сформованість в особи наукових знань, здатність визначати певну наукову проблему, отримувати нове знання; пояснювати наукові явища, робити обґрунтовані висновки про них; розуміти основні характеристики науки як частини системи людського знання; усвідомлювати вплив науки і технологій на зміну матеріального, інтелектуального й культурного середовищ; прагнення долучитися до наукових галузей, бути активним членом суспільства.

Виокремлено такі змістові підрозділи, як фізичні системи, живі системи, система біосфери та космічна система.

Природничо-наукова грамотність

  • 12 різних тестових зошитів
  • Тестовий зошит містить 4 блоки, у кожному із яких 10-12 різних завдань
  • 2 добірки завдань із читання
  • 2 добірки завдань із математики або природничих дисциплін
  • У кожному розділі є завдання з наданням повної відповіді
  • Завдання компетентісного характеру
  • Перевірка завдань – кодування (відповідність до запропонованих варіантів відповіді)

Опитування для учнів та адміністрації навчальних закладів

  • узагальнене досьє про сформованість найважливіших компетентностей у 15-річних учнів;
  • характеристики шкіл та учнів (освітньої системи);
  • показники країни порівняно з іншими країнами-учасницями
  • інформацію для прийняття країною рішень у галузі освітньої політики та освітніх досліджень;
  • показники динаміки змін у її результатах з PISA.

Інформування

Центр моніторингу якості освіти

 

 

Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0