PISA 2017PISA 2017 : мета, завдання та особливості дослідження Нормативно-правові документи Розпорядження КМУ від 04.02.2016 №72-р «Деякі питання участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018» Наказ МОН України від 23.02.2016 №149 «Про організацію та проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 в Україні» Наказ МОН України від 26.01.2017 №100 «Про підготовку в 2017 році до проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 в Україні» Наказ ДНіО ХОДА від 11.04.2016 №142 «Про організацію та проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 в Харківській області» Мета PISA – оцінювання рівня володіння 15-річними особами компетентностями, необхідними для повноцінної участі в житті суспільства, а також надання країнам даних для прийняття важливих рішень у галузі освіти Завдання дослідження
Організація дослідження в Україні Здатність особи до широкого розуміння тексту, пошуку нової інформації, її відтворення та використання, інтерпретації змісту й формулювання власних умовиводів, осмислення й оцінювання змісту та форми тексту, а також зацікавленість читанням із метою підвищення рівня знань, досягнення особистісних цілей, розвитку власного потенціалу й активної участі в житті суспільства Читацька грамотність Здатність особи до визначення й усвідомлення ролі математики в сучасному світі, надання добре обґрунтованих суджень, уміння використовувати математику в особистих цілях і в суспільному житті. Виокремлено такі підрозділи, як простір і форма, зміни й взаємозалежності, кількість і невизначеність Математична грамотність Сформованість в особи наукових знань, здатність визначати певну наукову проблему, отримувати нове знання; пояснювати наукові явища, робити обґрунтовані висновки про них; розуміти основні характеристики науки як частини системи людського знання; усвідомлювати вплив науки і технологій на зміну матеріального, інтелектуального й культурного середовищ; прагнення долучитися до наукових галузей, бути активним членом суспільства. Виокремлено такі змістові підрозділи, як фізичні системи, живі системи, система біосфери та космічна система. Природничо-наукова грамотність
Опитування для учнів та адміністрації навчальних закладів
Інформування
Центр моніторингу якості освіти
|
Меню сайту
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |